Politica de retur
1.Dispozitiile prevazute mai jos sunt aplicabile DOAR persoanelor fizice denumite in continuare“Consumator’’. Prezentele conditii nu sunt aplicabile persoanelor juridice.
2. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice. Consumatorul va suporta costul legat de returnarea produselor. IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CONSUMATORUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL.
3.Termenul retur al produselor este de 14 zile calendaristice. Returnarea produselor de catre client, se face prin orice firma de curierat (achitand taxa de trimitere colet), la adresa: Cluj-Napoca, str. Lalelelor, nr.11. In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii produselor (ATENTIE: nu se returneaza si contravaloarea transportului), coletul va fi returnat insotit de urmatorele documente: copie carte de identitate, factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala (produsul trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrare. Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar SC FEROMOB SRL, NU va restitui contravaloarea produsului in cauza. Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 15 de zile de la receptionarea coletului de catre SC FEROMOB SRL, in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, SC FEROMOB SRL NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele.
Consumatorul poate solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- a)Produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site – Consumatorul poate solicita returnarea contravalorii sau inlocuirea acestuia;
- b) Produs livrat deteriorat – Recomandam consumatorilor sa refuze receptionarea coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Pentru a dovedi faptul ca produsele au fost livrate deteriorate, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat in care va fi mentionata starea coletului in momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- c) Produs lipsa din colet – In cazul in care consumatorul nu intra in posesia tuturor produselor comandate, este necesar sa ne sesizeze in termen de maxim 72 ore de la receptionarea coletului, apelandu-ne telefonic sau prin e-mail. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- d) Suma rambursabila, si virata in contul clientului va fi aferenta doar articolelor comandate. Nu se storneaza si contravaloarea transportului. Factura de stornare va cuprinde doar pozitiile aferente produselor nu si transportului.
Politica de retur mai sus mentionata se aplica doar produselor comandate online pe site-ul www.feromob.ro si au fost receptionate de catre consumator in urma transportului prin curier.
4.Care sunt situaţiile/produsele neramursabile?
Nu se acordă rambursare pentru produsele care au fost montate, prezintă urme de exploatare sau întreţinere necorespunzătoare/ incorectă a produsului (zgârieturi, ciobituri, şocuri mecanice/electrice).
Sesizarile/Sugestiile privind produsele/serviciile noastre se pot face utilizand prin e-mail către adresa contact@feromob.ro , office@feromob.ro, sau utilizand retelele socializare Facebook sau WhatsApp disponibile pe site-ul nostru.
Ne angajăm ca în termen de maxim 48 ore să primiți un răspuns privind sugestia/sesizarea dumneavoastră. Toate sesizarile/sugestiile dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi si de fiecare data vom dispune toate masurile necesare pentru solutionarea acestora intr-un mod amiabil.
Parteneri